En weer op weg PDF Afdrukken E-mail

En weer op weg

Na onze reis naar Kroatië hebben we nog genoten van een heerlijke zomer en veel gebruik gemaakt van de camper.

We zijn een week naar het Ahrtal geweest waar we samen met Thei en Cecile hebben gewandeld en gefietst. Het was prachtig om vanaf de Rotweinwanderweg het dal in te kijken, maar ook het fietsen langs de Ahr en de Rijn was geweldig. We willen in oktober nog een weekend terug naar hier om te kijken hoe de drijven worden geoogst.

Daarna zijn we samen nog een weekje naar de Achterhoek geweest, waar we ook nog wat door Duitsland, o.a. het plaatsje Haldern hebben gefietst. En ook in de omgeving van Neerpelt hebben we genoten van het landschap en de natuurgebieden.

In augustus zijn we een week met NKC naar de Utrechtse Heuvelrug geweest. Theo van Kuijk had een prachtig programma voor ons gemaakt. We hebben het gehele programma afgewerkt, ondanks de hitte en daarnaast hebben we ook nog vele kilometers gefietst met Nellie en Gerard uit Heusden. De Utrechtse Heuvelrug en omgeving is prachtig.

En nu gaan we op weg naar Sicilië.

We waren van plan om weer naar Equisheim te reizen maar tijdens de rit besloten we om richting Vogezen te rijden en zo kwamen we aan bij Epinal. Daar stonden we op een leuke camperplaats langs de rivier. Ze hadden voor ons nog een prachtig plaatsje vrij gehouden.

No Image

Daags daarna hebben we een bezoek gebracht aan Henk en Anneke en hebben we in de buurt van Clairveaux overnacht.

Vandaag gaan we Clairveaux en omgeving nog eens nader bekijken en dan rijden we richting de Italiaanse grens, want zaterdag moeten we verzamelen nabij Pisa.